Dyżur pedagogiczno-teatralny: warsztaty scenograficzne

Podczas warsztatów podzieliłem się z grupą Uczestników swoimi metodami pracy. Przedstawiłem kilka sposobów pracy z przestrzenią i w przestrzeni. Wyjście od tematu, przez wybranie motywu, sposobu kompozycji, aż do transformacji kompozycji.

Dyżur pedagogiczno – teatralny powstał by wymieniać się wiedzą, inspiracjami i metodami na twórczą, teatralną pracę z różnymi grupami. Warsztaty mają charakter praktyczny przede wszystkim działamy, jednocześnie dużą wagę przywiązujemy do refleksji, dlatego ważną część każdego spotkania stanowi dyskusja na temat konkretnych narzędzi, sposobów pracy i możliwości ich wykorzystania we własnej pracy.
Na warsztaty zapraszamy nauczycieli i nauczycielki, animatorów i animatorki kultury, instruktorki i instruktorów korzystających z narzędzi teatralnych w pracy z różnymi grupami oraz wszystkie osoby, które chcą rozwinąć swój pedagogiczno-teatralny warsztat pracy.

Działania – koncepcja / prowadzenie